Wednesday 20 June 2012

PERTANDINGAN MENULIS PENDAPAT DAN CADANGAN UNTUK PENAMBAHBAIKAN BLOG PANITIA SAINS SKTBI 2012

SILA TULIS CADANGAN, KOMEN SERTA PENDAPAT KAMU TENTANG BLOG PANITIA SAINS SKTBI DI RUANG KOMEN YANG DISEDIAKN . JANGAN LUPA SERTAKAN NAMA DAN KELAS ANDA. TIGA PENDAPAT, KOMEN DAN CADANGAN YANG TERBAIK DAN MENARIK AKAN MENDAPAT HADIAH MISTERI YANG EKSLUSIF 
=BLOGGER=

4 comments:

  1. menambahkan keceriaan blog ni...mungkin dengan cara mengadakan beberapa aktiviti yang berkaitan dengan sains untuk murid tahun6..

    nama:nur hanani
    kelas:6 bestari

    ReplyDelete
  2. Menambahkan permainan,gambar aktiviti-aktiviti yang menarik semasa bulan panitia sains,menambahkan banyak lagi soalan peperiksaan percubaan untuk murid tahun 6,menambahkan lagi cerita-cerita yang berkaitan dengan sains.

    NAMA: DANIEL ALTAF BIN HASNAN
    KELAS: 4 ILTIZAM

    ReplyDelete
  3. Saya rasa pihak sekolah boleh mengadakan kem / lawatan ke tempat yang boleh membuat kajian seperti zoo negara (dapat mengenali tentang haiwan), aquaria (dapat mengenali pelbagai jenis ikan ataupun mengadakan kem dalam hutan (supaya murid dapat mengenali pelbagai jenis tumbuhan) dan yang sewaktu dengannya. Pihak sekolah juga boleh mengadakan pertandingan seperti 'PERTANDINGAN MEMBUAT EKSPERIMEN PALING UNIK' atau 'PERTANDINGAN MENCIPTA EKSPERIMEN PALING UNIK' untuk tahun 5 dan 6 Manakala tahun 4 boleh mengadakan pertandingan seperti 'PERTANDINGAN BERCERITA TENTANG FAKTA SAINS'. Itu sahaja daripada saya sekian terima kasih :)

    ReplyDelete

ONLINE KUIZ